Thursday, December 21, 2006

...a trebuit să te urăsc ca să te pot păstra în sufletul meu. m-am îndrăgostit nebuneşte, m-am purtat ca un copil capricios, mi-am plătit ridicolul cu lacrimi şi vise spulberate. şi te-am urât! cu toată forţa de care eram în stare....sau aşa mi-am dorit să fie. nu cred că am putut să te urăsc cu adevărat....dar mi-am dorit să o fac.
..şi câteodată simţeam că ar fi de ajuns o privire încărcată de ură pentru a te transforma în cenuşă.
dar după toate astea n-a rămas decât liniştea....am lăsat în urmă frânturile de vise şi lacrimile şi te-am regăsit. da, te iubesc. te iubesc într-o mie de feluri, iar tu n-o să ştii niciodată cât de mult...şi de data asta nu mă mai poţi răni.

2 Comments:

Blogger Flavius Burca said...

jesus christ...can we have some pink here ?

11:32 PM  
Blogger Noe Me said...

She'd be miserable... :P

9:48 AM  

Post a Comment

<< Home