Friday, December 11, 2009

once in a life time

vreau să mă las în voia simţurilor şi să mă predau necondiţionat în braţele tale. să te cuprind din priviri, să ard de dorinţă şi nerăbdare să-ţi ating buzele, să-mi trec degetele prin părul tău. să simt că atunci când mă săruţi capitulez, că nu mai ştiu de mine, că nimic altceva nu mai există în afară de noi, noi doi.

mi-e dor de nebunia asta a simţurilor, de dorinţă nebună, de sentimentul acela inexplicabil de durere fizică atunci când vreau să te ating şi eşti prea departe... m-aş abandona fără teama şi fără regrete în vârtejul acesta mistuitor, cu tine. nu mi-e teamă decât că aş putea să te pierd. ştiu că dacă ai pleca, aş muri. mă voi fi mistuit până la ultimul gând, sentiment, vis. şi totul ar fi pustiu fără tine

1 Comments:

Anonymous vioresearch@blogspot.com said...

Impresionanta sensibilitatea cu care descrii simturile si senzualitatea unui indragostit pustiit
Cititnd randurile tale m-am transpus in starea ta, deci descrii foarte bine trairile

violeta

1:09 PM  

Post a Comment

<< Home