Sunday, September 13, 2009


Tom & Jerry in varianta moderna

Departe de a fi o duminica perfecta (cel putin de cateva ore incoace), m-am trezit stapanita de ganduri criminale la adresa vecinilor mei.


http://www.youtube.com/watch?v=f3vHN1Aadck

Secventa asta din Tom & Jerry, pe care mi-am amintit-o acum, in lumina "evenimentelor" recente, ilustreaza cel mai bine starea mea de spirit dupa ultima ora nefericita petrecuta pe balcon, incercand sa mai inteleg ceva din cartea pe care o citesc. unul din marile dezavantaje ale traiului la bloc este ca trebuie sa suporti tot felul de imbecili, gratare in fata blocului, muzica la maxim si alte manisfestari de genul ale ghertoilor de bloc.
niste vecini foarte "inspirati" de la blocul de vizavi, dupa cateva ore de jucat table, au zis sa faca o pauza. de muzica populara. si nu orice fel de muzica populara, ci cat mai saltareata posibil. degeaba am asteptat sa intre in functiune bunul simt pe care se presupunea ca il poseda. acesta lipseste cu desavarsire.
n-am nimic impotriva muzicii populare sau a celor care o asculta. atat timp cat nu ma obliga nimeni s-o ascult!!!
imi pare rau ca nu pot sa arunc, ca Jerry cu fierul de calcat in moaca vreunuia sau sa-i servesc, tot la volum maxim, o portie de Manson, Judas Priest sau orice altceva le-ar ridica parul in cap de indignare :D

0 Comments:

Post a Comment

<< Home