Sunday, September 10, 2006

nu te mai iubesc! nu te mai vreau! nu mai vreau sa ma gandesc la tine! mi-a ajuns!gata. vreau sa te uit!.....sunt atat de furioasa incat chiar cred ce zic...ma privesti amuzat: you looove me! ...yeah right! i hate you! you're constantly breaking my heart...leave me alone!i'm sick and tired of your games!
gata....nu ma mai gandesc la tine...dar...cum inchei un capitol? pui punct si maine totul va fi uitat?god, i hate it! ascult melodia aia, pe care o ascultam amandoi la inceput. de ce ma gandesc cum imi zambeai? nu vreau sa ma mai gandesc la tine! nu vreau sa zambesc cand te aud...nu mai vreau!
liniste....am reusit. te-am scos din mintea mea. e liniste, nu ma mai doare.
aiurea....sunt atatea lucruri care ne leaga, atatea chestii care ma rascolesc...pe cine mint eu? pe mine cel mai adesea....
linistea mea e intrerupta de mici furtuni.din ce in ce mai rar.dar chiar si atunci, intensitatea lor ma lasa fara vlaga
daca as putea sa incui toate lucrurile care imi amintesc de tine undeva, sa le las sa se prafuiasca intr-un colt, ah! nu pot...nu e asa simplu...
leave me alone! vreau sa fiu doar eu....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home