Wednesday, September 06, 2006

…..te-am apropiat incet de mine, te-am sorbit in mine, pana am devenit unul…te-am contopit in mine cu fiecare gand, cu fiecare senzatie, cu fiecare miscare….te simt cu mine, in mine, chiar si cand nu esti aici; iti aud respiratia, te simt pulsand in venele mele, te stiu plimbandu-te in gandurile mele….si stiu ca n-as mai putea sa traiesc altfel; in lipsa ta as trai doar pe jumatate…esti ca un drog fara de care nu mai pot trai, ai pus stapanire pe simturile si gandurile mele….lipsita de vointa sunt in mainile tale, modelata de fiecare capriciu al tau….esti eu, sunt tu…suntem unul…doua chipuri ale aceluiasi tot, fatete imperceptibile ale unei singure fiinte…pierduti in aceeasi nebunie ce ne insufleteste si ne mistuie in acelasi timp, flamanzi de noi, abandonati in aceeasi tacere in care gandurile noastre n-au nevoie de cuvinte...citesc prin privirea ta in sufletul meu, sunt dorinta si strigat, sunt focul ce ne mistuie pe amandoi...esti scanteia ce ma aprinde iar si iar, esti linistea mea si farama de nebunie ce ma tine in viata ....sunt tu, esti eu......traiesti si respiri prin mine, iubesc si mor prin tine....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home